Teruggave beleid

Ons restitutie- en retourbeleid duurt 30 dagen. Als er 30 dagen zijn verstreken sinds uw aankoop, kunnen we u geen volledige restitutie of omruiling aanbieden.

Om in aanmerking te komen voor een retourzending, moet uw artikel ongebruikt zijn en in dezelfde staat als waarin u het hebt ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten.

Verschillende soorten goederen zijn vrijgesteld van retournering. Bederfelijke goederen zoals voedsel, bloemen, kranten of tijdschriften kunnen niet worden geretourneerd. We accepteren ook geen producten die intieme of hygiënische goederen, gevaarlijke materialen of ontvlambare vloeistoffen of gassen zijn.

Extra niet-retourneerbare artikelen:

  • Cadeaubonnen
  • Downloadbare softwareproducten
  • Sommige gezondheids- en verzorgingsartikelen

Om uw retourzending te voltooien, hebben we een ontvangstbewijs of aankoopbewijs nodig.
Stuur uw aankoop niet terug naar de fabrikant.
Er zijn bepaalde situaties waarin slechts gedeeltelijke restituties worden verleend:

  • Boek met duidelijke tekenen van gebruik
  • CD, DVD, VHS-band, software, videogame, cassetteband of vinylplaat die is geopend.
  • Elk artikel dat niet in de originele staat verkeert, beschadigd is of onderdelen mist om redenen die niet te wijten zijn aan onze fout.
  • Elk artikel dat meer dan 30 dagen na levering wordt geretourneerd

Terugbetalingen

Zodra uw retourzending is ontvangen en geïnspecteerd, sturen we u een e-mail om u te laten weten dat we uw geretourneerde artikel hebben ontvangen. We zullen u ook op de hoogte stellen van de goedkeuring of afwijzing van uw terugbetaling.

Als u wordt goedgekeurd, wordt uw terugbetaling verwerkt en wordt er binnen een bepaald aantal dagen automatisch een tegoed op uw creditcard of oorspronkelijke betaalmethode bijgeschreven.

Late of ontbrekende terugbetalingen

Als u nog geen terugbetaling hebt ontvangen, controleer dan eerst uw bankrekening opnieuw.
Neem vervolgens contact op met uw creditcardmaatschappij. Het kan enige tijd duren voordat uw terugbetaling officieel wordt geboekt.
Neem vervolgens contact op met uw bank. Er is vaak enige verwerkingstijd voordat een terugbetaling wordt geboekt.
Als u dit allemaal hebt gedaan en u nog steeds geen terugbetaling hebt ontvangen, neem dan contact met ons op via {email address}.

Sale items

Alleen items met een normale prijs kunnen worden terugbetaald. Artikelen in de uitverkoop kunnen niet worden gerestitueerd. 

Ruilen

We vervangen artikelen alleen als ze defect of beschadigd zijn. Als u het artikel wilt ruilen voor hetzelfde artikel, stuur ons dan een e-mail op {email address} en stuur uw artikel naar: {physical address}.

Geschenken

Als het artikel bij aankoop als cadeau was gemarkeerd en rechtstreeks naar u is verzonden, ontvangt u een tegoedbon ter waarde van uw retourzending. Zodra het geretourneerde artikel is ontvangen, wordt er een cadeaubon naar u verzonden.

Als het artikel bij aankoop niet als cadeau was gemarkeerd of als de schenker de bestelling naar zichzelf had laten verzenden om het later aan u te geven, sturen we een terugbetaling naar de schenker en wordt deze op de hoogte gesteld van uw retourzending. 

Retourzendingen

Om uw product te retourneren, moet u uw product opsturen naar: {physical address}.

U bent zelf verantwoordelijk voor het betalen van de verzendkosten voor het retourneren van uw artikel. Verzendkosten worden niet terugbetaald. Als u een terugbetaling ontvangt, worden de kosten voor de retourzending van uw terugbetaling afgetrokken.

Afhankelijk van waar u woont, kan de tijd die het duurt voordat uw geruilde product u bereikt, variëren.

Als u duurdere artikelen retourneert, kunt u overwegen om een ​​traceerbare verzendservice te gebruiken of een verzendverzekering af te sluiten. Wij garanderen niet dat wij uw geretourneerde artikel ontvangen.

Hulp nodig?

Voor vragen over restituties en retourneringen kunt u contact met ons opnemen via contact formulier.